PSGO
0
× Login Background

به PSGO خوش آمدید

وارد شوید ؟

دستـــه بنــدی

0

علاقه مندی ها
Wishlist

0

سبد خرید
Cart

دستـــه بنــدی

0

علاقه مندی ها
Wishlist

0

سبد خرید
Cart

مجله اینترنتی PSGo

هفته نامه 1598 : از نسخه جدید God Of War تا اطلاعات تکمیلی E3

Your Location :
معرفی نسخه جدید God Of War و اطلاعات تکمیلی E3

هفته نامه 1598 : از نسخه جدید God Of War تا اطلاعات تکمیلی E3

تاریخ انتشار : 19/06/22
بدون دیدگاه

در پانزدهمین هفته نامه PSGo از سال 98 ، نگاهی کوتاه به مهم ترین اخبار هفته اخیر خواهیم انداخت و درباره اطلاعات تکمیلی منتشر شده راجع به E3 امسال صحبت خواهیم کرد.

هفته گذشته با وجود اینکه اولین هفته پس از همایش e3 2019 بود ، هفته ای آرام از نظر معرفی و اطلاعات جدید در دنیای بازی و سرگرمی و اخبار بازی بود. با وجود آرام بودن این هفته ، شایعه شروع ساخت نسخه جدید God Of War هم چون بمبی صدا کرد و تیتر اول بسیاری از سایت های خبری معتبر در سراسر دنیا شد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

Ragnarok چیست ؟

Ragnarok یا رگنوراک ، نبرد پایانی در اساطیر اسکاندیناوی است که شامل نبرد بزرگی در بین چهره های اصلی اساطیر شمال از جمله اودین ، ثور ، لوکی ، تیر و فریر می باشد که در نهایت منجر به مرگ آنان می شود و جهان در آب غوطه ور می شود.

با توجه به اینکه سری God Of War سه گانه است اگر اخبار منتشر شده صحیح باشد انتظار می رود Ragnarok در اواخر God Of War 2 آغاز و در God Of War 3 به پایان برسد ، جایی که تمام ماجراجویی های این کاراکتر دوست داشتنی به پایان می رسد.

نسخه جدید God Of War در دست ساخت است

شایعه یا واقعیت ؟!

سونی در حال استخدام نیروهای جدید و آشنا با سری خدای جنگ. سر تیتری که امروز تیتر اول اکثر سایت های خبری معروف در سراسر دنیا شد. حال این سوال به وجود می آید که آیا نسخه جدیدی از بازی God Of War برای PS4 در دست ساخت است ؟! یا نسخه جدید این بازی تنها برای نسل بعدی کنسول بازی پلی استیشن عرضه خواهد شد ؟!

مدتی پیش یکی از کاربران سایت ردیت اعلام کرد که اگر حروف اول هر توییت اخیر کوری بارلوگ را در کنار هم بگذاریم ، عبارت Ragnarok Is Coming را مشاهه می کنیم که نشان از قسمت بعدی بازی دارد. این عبارت پیشتر در تمی که سونی به مناسبت یکسالگی این بازی عرضه کرده بود مشاهده می شد. تمی که در آن کریتوس و آترئوس سوار بر قایقی هستند که روی آن این عبارت نوشته شده بود.

سانتا مونیکا ، استودیو سازنده بازی با انتشار آگهی شغلی ای تحت عنوان طراح و داستان نویس آشنا به سری خدای جنگ مهر تایید خود را بر شایعات ساخت نسخه بعدی این مجموعه زد اما هنوز اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده است.

ایده های من و تیمم برای عرضه بسته الحاقی نسخه فعلی خدای جنگ بسیار بزرگ بود به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا از این ایده ها جهت ساخت نسخه بعدی بازی استفاده کنیم و تمام تمرکزمان را روی ساخت یک نسخه به یاد ماندنی از این سری محبوب بگذاریم

آتسوشی اینابا، از اعضای پلاتینیوم گیمز :

ایکس باکس و پلی استیشن نسل بعد چیز خاصی برای ارائه ندارند. منظور من این نیست که این دو کنسول پیشرفتی نسبت به قبل نداشتند بلکه شاهد گرافیک بالاتر و سرعت بارگذاری بیشتر بازی‌ها هستیم اما چیز خاصی برای هیجان زده شدن در آن وجود ندارد. به شخصه اشتیاق بیشتری برای عرضه پلتفرم های گیمینگ برپایه سیستم های ابری دارم.

مدل های مختلف نسل بعدی ایکس باکس

با توجه به نزدیک شدن به نسل جدید کنسول های بازی ، روز به روز شاهد منتشر شدن اطلاعات تازه ای از این نسل هستیم. حال به گفته برخی منابع خبری و با توجه به سخنان فیل اسپنسر ، سرپرست بخش ایکس باکس مایکروسافت ، نسل بعدی کنسول بازی Xbox یعنی پروژه اسکارلت تنها در یک مدل ساخته و عرضه خواهد شد. E3 2018 بود که فیل اسپنسر در کنفرانس خبری مایکروسافت اعلام کرد چند کنسول جدید توسط مایکروسافت در آینده منتشر خواهد شد و همین موضوع کافی بود تا برخی منابع خبری شروع به نوشتن شایعاتی درباره ورژن های متفاوت از نسل بعدی ایکس باکس بکنند. برطبق این شایعات پروژه اسکارلت مایکروسافت در دو ورژن Anaconda که قدرتمندترین نسخه از نسل بعدی ایکس باکس می باشد و ورژن ساده تر آن با نام Lockhart عرضه خواهد شد.

فیل اسپنسر در گفتوگویی با BusinessInsider درباره گفته های خود در E3 2018 مایکروسافت اعلام کرد :

سال گذشته ما درباره عرضه چند کنسول جدید صحبت کردیم که تا کنون یکی از آن ها تحت عنوان Xbox One S All Digital Edition یا همان نسخه تمام دیجیتالی ایکس باکس وان عرضه شده است. حال در کنفرانس امسال درباره پروژه دیگری که در حال حاضر روی آن کار میکنیم یعنی همان پروژه اسکارلت اطلاعات تازه ای منتشر کردیم. این تمام چیزی بود که در e3 2018 درباره آن صحبت کرده بودم.

برد سمز و برخی از  تهیه‌کنندگان Digital Foundry نیز در این باره اعلام کردند که اخبار تازه ای مبنی بر کنسل شدن پروژه ساخت نسخه Lockhart شنیده اند چرا که این کنسول از نظر بعضی بازی‌سازها سخت‌افزاری عذاب‌آور داشته و باعث جلوگیری از حرکت کامل بازی‌ها به سمت نسل آینده می‌شد.

اطلاعات جدید از

Cyberpunk2077

و دموی ان

بازی Cyberpunk 2077

بخشی کنفرانس مایکروسافت E3 امسال به نمایش جدیدی از Cyberpunk 2077 اختصاص یافته بود که در آن حضور کیانو ریوز در Cyberpunk 2077 به صورت رسمی تایید شد. به قطع می توان گفت تایید این خبر یکی از مهم ترین بخش های کنفرانس خبری مایکروسافت بود که باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران این هنرپیشه محبوب شد.

حال پس از گذشت یک هفته ، آلوین لیو اعلام کرد که سایبرپانک 2077 نیز همانند بازی Witcher 3 میزبان بسته های الحاقی بزرگی خواهد بود که در آینده برای آن عرضه می شود. وی در ادامه گفت :

استودیو ما قصد دارد تا یک بازی کامل و در عین حال جهان باز خلق کند. در سایبرپانک داستان رضایت بخشی را شاهد خواهید بود و شخصیت‌هایی را می‌بینید که در طول داستان به‌تکامل می‌رسند

البته نباید این تصور را داشته باشیم که بازی به صورت اپیزود عرضه می شود بلکه لیو این خبر را رد کرد و اعلام کرد بسته های الحاقی تنها برای ایجاد یک تجربه کاربری منحصر به فرد از بازی عرضه و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پاول ساسکو، طراح ارشد مأموریت‌های سایبرپانک نیز در مصاحبه ای با سایت VG247  اعلام کرد که این بازی دارای سیستم فراخوان وسیله نقلیه است و بازیکنان در هر جایی که قرار دارند، می‌توانند مجددا از وسیله نقلیه خود استفاده کنند. همانند دیگر عناوینی هم چون Witcher 3 که در اون گرالت در هر نقطه‌ای از نقشه‌ی بازی که قرار داشت، می‌توانست روچ، اسب خودش را صدا بزند و چندی بعد روچ در کنار گرالت ظاهر می شد. متئوس توماسکیویچ، کارگردان ماموریت‌های Cyberpunk 2077 نیز در مصاحبه‌ای با YongYea اعلام کرد که بازی جدیدشان همانند ویچر 3 چندین پایان مختلف خواهد داشت و احتمالا به قابلیت Photo Mode نیز مجهز خواهد بود. مارسین ایوینسکی، پایه گذار CD Projekt RED نیز اعلام کرد :

در حال حاضر استودیو سازنده بازی در حال صیقل و تمیزکاری‌های نهایی روی بازی است که یکی از چالش برانگیز ترین مراحل در پروسه ساخت بازی بوده و انتظار دارم که در پایان این بخش شاهد پیشرفت چشم گیر بازی از نظر گرافیک و بخش بصری باشم.

Take Two : بازی های کوتاه تر با محتویات عرضه بیشتر

مدیر عامل Take-Two Interactive ، کمپانی مادر Rockstar Games و 2K Games اعلام کرد که احتمالا بازی های جدید این کمپانی در آینده کوتاه تر اما با محتویات بیشتری برای عرضه منتشر شوند. Take Two یکی از شناخته شده ترین کمپانی های بازیسازی در دنیاست که تمام عناوین ساخته این شرکت مدت ها جزو لیست محبوب ترین و پرفروش ترین بازی های دنیا بودند. از جمله شاهکار های این کمپانی می توان به دو عنوان Gta V و Red Dead Redemption 2 اشاره کرد که یکی از آن ها با وجود گذشت 6 سال از عرضه هنوز هم در صدر جداول فروش است و دیگری با وجود اینکه مدت زیادی نیست که منتشر شده به یکی از محبوبترین بازی های سال اخیر تبدیل شده است.

با وجود بی نظیر بودن عناوین این کمپانی یکی از مهم ترین مشکلات آن ها فاصله زمانی زیادی است که بین انتشار نسخه های مختلف از یک بازی شاهد آن هستیم. مشکلی که مدیر عامل Take Two به آن اشاره کرد و اعلام کرد که در آینده سیاست های جدیدی برای عرضه بازی هایشان به کار خواهند گرفت. وی در این باره در مصاحبه ای با GamesIndustry  اعلام کرد :

درست است که کیفیت مهم ترین دلیلی است که عناوین ما به موفقیت های بزرگ دست یافتند و وقت گذاشتن بیشتر روی پروسه ساخت این عناوین باعث افزایش این کیفیت می شود اما از طرف دیگر هشت سال فاصله بین انتشار دو نسخه از یک مجموعه هم خیلی زیاد است و انتظار دارم این مدت زمان در آینده کاهش پیدا کند. یکی از مناسب ترین راهکار ها ساخت بازی های کوتاه تر و ارائه‌ی محتوای بیشتر بعد از عرضه عناوین در فواصل زمانی مشخص و برای مدتی طولانی است.

مقایسه دو بازی برتر راکستار
جزئیات جدید از Wolfenstein: Youngblood

۳۰ ساعت گیم‌ پلی لذت بخش

جرک گستافسن، تهیه‌کننده ارشد استودیو ماشین گیمز :

Wolfenstein: Youngblood طولانی ترین قسمت در مجموعه Wolfenstein خواهد بود. این بازی بزرگ‌ترین بازی ما به‌شمار می‌رود اما مدت زمان لازم برای توسعه آن کوتاه‌تر بوده است. شاید این سوال برای شما هم بوجود بیاید که این موضوع چگونه امکان دارد ؟

وی در ادامه افزود محتوای داستانی بازی به نسبت نسخه های قبلی ساده تر خواهد بود اما روند غیر خطی آن این اجازه را به ماشین گیمز داده تا فعالیت‌ها و مراحل مختلفی را در بازی قرار دهند. داستان بازی درباره دوخواهد دوقولو خواهد بود که در جنگی نابرابر با نازی‌ها قرار دارند. بازی به هر دو صورت تک نفره و چند نفره قابل تجربه خواهد بود و برای عرضه در تاریخ 4 مرداد برنامه ریزی شده است.

آمازون تعداد زیادی از توسعه دهندگان خود را اخراج کرد

آمازون در چند قدمی ورشکستگی ؟!

آمازون در اقدامی عجیب و دور از انتظار در هفته گذشته تعداد زیادی از کارکنان و توسعه دهندگان استودیو های بازی سازی خود را اخراج کرد و به آن ها یک مهلت 60 روزه داد تا در سایر بخش های آمازون مشغول به کار شوند یا اینکه شغل جدیدی برای خود پیدا کنند.

این قضیه از دید خیلی ها به معنی ورشکستگی آمازون است اما آمازون در این باره گفت :

استودیو های بازیسازی آمازون برای کار روی Crucible ، New World و یک بازی دیگر که تا کنون معرفی نشده ، مجدد سازماندهی شدند. اقدام اخیر انجام شده امری عادی در تجارت محسوب می شود و ما هرگز بیخیال کارکنان خود نخواهیم شد و برای آنها سمت جدیدی در آمازون انتخاب خواهیم کرد. آمازون به بازی‌های ویدیویی تعهد دارد و پشتیبانی خود از این بخش را ادامه خواهد داد.​

تاریخ عرضه The Last OF Us II مشخص شد

اشلی جانسن، بازیگر نقش الی در بازی The Last Of Us 2 در مصاحبه اخیر خود اشاراتی به تاریخ عرضه بازی داشت. وی در حال جواب دادن به سوال خبرنگاری بود که از وی درباره تاریخ عرضه The Last OF Us 2 سوال کرده بود که مصاحبه کننده موضوع بحث را عوض کرد. اشلی در حال اعلام تاریخی از فوریه در سالی نا معلوم بود که با عوض شدن موضوع بحث دیگر در این باره صحبتی نکرد.

دنیل احمد، از اینسایدرهای صنعت بازی‌های ویدیویی نیز در ویدئو منتشر شده از مصاحبه جانسن اعلام کرد که تاریخ عرضه بازی فوریه 2020 خواهد بود. البته پیش تر جیسون شرایر، سردبیر بخش اخبار کوتاکو نیز در توییتی تاریخ عرضه بازی را با ذکر به تعویق افتادن آن فوریه 2020 اعلام کرده بود.

حال باید منتظر ماند و ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و آیا سونی در همایش های آینده تاریخ عرضه برگ برنده خود یعنی The Last of Us Part 2 را اعلام می‌کند یا خیر.

Xbox

و برنامه های بزرگش

برای E3 2020

به گفته مت بوتی، رئیس استودیوهای بازیسازی ایکس باکس، مایکروسافت برنامه های بزرگ و هیجان انگیزی برای ایکس باکس در e3 2020 دارد. با وجود اینکه کنفرانس اخیر مایکروسافت در e3 2019 قابل قبول بود اما ایکس باکس آنطور که باید در این همایش نتوانست بی نقص ظاهر شود و از عدم حضور سونی بهترین استفاده را داشته باشد. در واقع بسیاری از بازدیدکنندگان این همایش برنده e3 2019 را نینتندو می دانستند چرا که جای خالی وجود بازی‌های انحصاری بزرگ و جدید در کنفرانس مایکروسافت به شدت حس می شد.

با این وجود یکی از مهم ترین بخش های این کنفرانس یعنی رونمایی از تریلر جدید Cyberpunk 2077 با حضور کیانو ریوز باعث شد تا تماشاکنندگان از این کنفرانس با عنوان یک کنفرانس خوب و قابل قبول یاد کنند. مت بوتی در این باره گفت :

ما سعی داشتیم تا در کنفرانس اخیر خود تمرکزمان را روی برنامه‌های فعلی و بازی‌های جدیدی که توسط استودیوهایمان ساخته شده‌ است بگذاریم و صحبتی از آثاری که مدت زمان زیادی برای تجربه شان نیاز هست نکنیم. ما برای شناخت روی استودیو های جدیدی که خریدیم زمان بیشتری نیاز داشتیم که با تاریخ e3 همخوانی نداشت. موارد بزرگی برای نمایش در سال آینده وجود دارند. امیدوارم در سال آینده باز شاهد بازگشت شما باشیم.

با وجود عرضه پروژه اسکارلت و Halo: Infinite در سال 2020 ، این سال را می توان سالی بزرگ برای مایکروسافت در بخش گیمینگ دانست

و به عنوان آخرین خبر هفته نامه این هفته ، الکترونیک آرتز در رویداد اخیر خود اعلام داشت که خبری از Titanfall 3 نیست و استودیو ریسپاون تمام تمرکزش را روی دو بازی Apex Legends و Star Wars Jedi: Fallen Order گذاشته است. باتوجه‌به گفته‌های اسپاون، احتمال دارد در آینده شاهد عرضه نسخه جدیدی از تایتان فال باشیم، اما در حال حاضر برنامه‌ای برای این بازی وجود ندارد. Apex Legends تنها گزینه ای است که الکترونیک آرتز در حال حاضر پیش روی طرفداران این سبک قرار داده است.​

قسمت سوم هفته نامه PSGo نیز به پایان رسید ، امیدواریم که از این قسمت لذت کافی را برده باشید. برای مشاهده توضیحات بیشتر و تریلر جدید عناوین معرفی شده در این هفته نامه می توانید به صفحات رسمی PSGo در شبکه های مجازی مراجعه کنید.

PSGOMAG

PSGO در سایر رسانه ها

090-28429800 PSGoIR PSGoTV info [at] psgo [dot] ir